dd

GRY

wtorek, 23 grudnia 2014

Tsuki-chan została cukiernikiem

Hej, hej, hej Królisie żebyście nie pomyśleli, że o was zapomniałyśmy Tsuki-chan wrzuca kilka zdjęć swoich prób cukierniczych. Może z Azją ma to mało wspólnego, ale na razie zbieramy się za napisanie relacji z otakonu, więc uzbrójcie się w cierpliwość. (Prosimy)
Zasypie was jakże twórczymi zdjęciami wypieków. 
Wybaczcie kiepską jakość

Dałam mu na imię Norbert xd 




Nie mogłam zdecydować które lepsze więc dałam oba, prawie takie same Tsuki geniusz




Miało być Hoshi 

Nie umiem pisać na pierniczkach
Mam nadzieję, że ciasteczka nie wyszły aż tak tragicznie. (Jeśli są na sali jacyś profesjonalni cukiernicy to przepraszam!) 
Z mojej strony chciałam jeszcze dorzucić, że życzymy wam razem z Hoshi wesołych, zdorwych i białych świąt królisie. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz